- Všeobecné ustanovenia
Všeobecné zmluvné vzťahy medzi Predávajúcim a Kupujúcim sú uzatvorené v súlade s platným právnym poriadkom Slovenskej republiky, a to najmä Občianskym zákonníkom, zákonom o ochrane spotrebiteľa, zákonom o podomovom predaji a zásielkovom predaji a Obchodným zákonníkom v platnom znení.
Predávajúcim a prevádzkovateľom internetového obchodu a kamennej predajne je:
Rybárik, rybárske centrum s.r.o.
Sad SNP 8, 010 01 Žilina
Zápis v OR SR: Okresný súd Žilina, oddiel: Sro, vl.č.: 59699/L
IČO: 47 352 434
DIČ: 2023821668
IČ DPH: SK2023821668
Banka a číslo účtu: VÚB, a. s., č. ú. 3181915253/0200
IBAN: SK400200000000318191
BIC: SUBASKBX
Kontakt: tel. +421911908259
e-mail: info@rybarikcentrum.sk
Orgánom dozoru je Slovenská obchodná inšpekcia (SOI), Inšpektorát SOI pre Žilinský kraj, Predmestská 71, P.O. Box B-89; 011 79 Žilina 1.
Tovarom sa rozumejú všetky produkty uvedené v ponuke internetového obchodu www.rybarikcentrum.sk.
Kupujúcim sa rozumie každá fyzická alebo právnická osoba, ktorá vstúpila do obchodného vzťahu s predávajúcim uzavretím kúpnej zmluvy.
Na Kupujúceho, ktorý je osoba kupujúca tovar za účelom podnikania, resp. výkonu povolania a nie za účelom osobnej spotreby fyzických osôb, sa nevzťahujú ustanovenia týkajúce sa odstúpenia od zmluvy a záruky a reklamácií týchto Obchodných podmienok.
Kúpnou zmluvou sa rozumie zmluva medzi Predávajúcim a Kupujúcim, ktorej predmetom je kúpa tovaru ponúkaného Predávajúcim na internetovej stránke Predávajúceho (ďalej len "tovar") uzavretá spôsobom podľa článku II. Obchodných podmienok.
II. Objednávka a uzatvorenie kúpnej zmluvy
Objednávka na tovar sa realizuje prostredníctvom elektronického objednávkového formulára na internetovej stránke Predávajúceho. Každá objednávka je považovaná za záväznú, ak je doručená Predávajúcemu a ak obsahuje všetky potrebné náležitosti, tj. meno a priezvisko resp. obchodné meno Kupujúceho, dodaciu a fakturačnú adresu, e-mailový a telefonický kontakt, názov objednávaného tovaru (presný názov tovaru, katalógové číslo, alebo EAN produktu v záujme jednoznačnej identifikácie tovaru), množstvo, spôsob dodania a platby. Odoslaním objednávky Kupujúci potvrdzuje, že súhlasí s cenou tovaru, Obchodnými podmienkami a reklamačnými podmienkami Predávajúceho platnými ku dňu odoslania objednávky, nákladmi na dopravu tovaru a oboznámil sa s ustanovením o ochrane osobných údajov.
Po odoslaní objednávky Kupujúci obdrží e-mailovú správu s detailom objednávky, ktorá nie je potvrdením objednávky, ale je vygenerovaná automaticky. Kupujúci si vo vlastnom záujme skontroluje správnosť údajov a informácií o objednanom tovare v e-mailovej správe a v prípade akýchkoľvek nezrovnalostí ihneď kontaktuje Predávajúceho, najneskôr však do 1 hodiny od prijatia správy. V opačnom prípade Kupujúcemu nevzniká nárok na odstúpenie od zmluvy z dôvodu nekorektných údajov.
Po prijatí objednávky Predávajúci preverí dostupnosť tovaru na sklade a elektronickou formou prostredníctvom e-mailu zašle Kupujúcemu správu o potvrdení prijatej objednávky, čím dôjde k uzatvoreniu kúpnej zmluvy. Predávajúci obchoduje výhradne len na území Slovenskej republiky.
Predávajúci si vyhradzuje právo kontaktovať zákazníka telefonicky pre overenie alebo spresnenie objednávky.
Zadaním objednávky vyjadruje kupujúci svoj súhlas s týmito obchodnými podmienkami, a to, že sa s týmito podmienkami riadne oboznámil a že údaje uvedené v objednávke sú pravdivé a úplné.
III. Cenové a dodacie podmienky, poštovné a balné
Kupujúci je povinný za objednaný tovar včas a riadne zaplatiť kúpnu cenu, ktorá bola uvedená na internetovej stránke v čase odoslania objednávky Predávajúcemu.
Všetky ceny tovaru uvedené na internetovej stránke Predávajúceho sú vrátane DPH. V cene tovaru nie sú zahrnuté náklady na dopravu. Akciové ceny tovaru platia len určité časové obdobie alebo do vypredania zásob. Predávajúci si vyhradzuje právo tlačových chýb a zmeny cien v prípade zmeny peňažných kurzov, pri výraznom náraste inflácie alebo pri výrazných zmenách dodávateľských podmienok od výrobcov. Dokladom o predaji je faktúra, ktorá je pripojená ku každej zásielke, a ktorá slúži zároveň ako dodací a záručný list.
Kupujúci uhradí kúpnu cenu podľa spôsobu platby dohodnutého v objednávke, a to:
- bezhotovostným bankovým prevodom na účet Predávajúceho,
- vkladom hotovosti na účet Predávajúceho,
- dobierkou, hodnota dobierky je 4,90€ (od 15.3.2020 neposkytujeme)
- v hotovosti pri osobnom odbere na prevádzke Predávajúceho.
Objednávky sú vybavované v čo najkratšom termíne, pri bežnom tovare je termín dodania tovaru do 5 pracovných dní od expedície. V prípade objednávky menej bežného tovaru, najmä nachádzajúceho sa v externom sklade dodávateľa, môže byť dodacia lehota dlhšia a bude dohodnutá telefonicky so zákazníkom. Objednávku je vhodné odoslať do 16,00 hod., aby boli dodacie lehoty zachované. O termíne odoslania tovaru Predávajúcim bude Kupujúci informovaný elektronickou poštou alebo telefonicky.
Kupujúci je povinný skontrolovať neporušenosť balíka a pri akýchkoľvek nedostatkoch neprevziať balík. Podpisom preberacieho protokolu Kupujúci deklaruje, že zásielku prevzal neporušenú. Ak zistí po prevzatí zásielky rozdiel medzi tovarom a dodacím listom resp. objednávkou o tejto skutočnosti je Kupujúci povinný informovať Predávajúceho. Pokiaľ tak Kupujúci neurobí, následná reklamácia nebude uznaná.
Tovar je zasielaný poštou na dobierku /platba na účet/, prípadne kuriérom alebo osobne.
Pokiaľ objednávka dosiahne a presiahne hodnotu 39 €, a hmotňosť balíka bude do 15kg, náklady na poštovné hradí Predávajúci. Kupujúci má vtedy nárok na jedno poštovné zdarma. Na poštovné zdarma nad 39 € nemá kupujúci nárok, ak reklamuje napríklad veľkosti obuvi, prsačiek a iné, a nechá si na výmenu preposielať iné veľkosti, iné modely a pod. Vtedy riadne platí poštovné vo výške 4,90 €.
Poštovné a balné:
• Slovenskou poštou, v rámci Slovenskej republiky: 8,90 €.
Dodacia doba je cca 2-3 pracovné dni, balík nesmie presiahnuť hmotnosť 15kg. (od 1.1.2020 nevyužívame túto službu).
• Prepravnou službou (kuriérom UPS, SPS, DPD, Packeta, GLS), v rámci Slovenskej republiky : 4,90 €.
Dodacia doba je cca 1-2 dni, balík nesmie presiahnuť hmotnosť 15kg.
Pokiaľ váha krmív a kŕmnych, alebo chytacích granúl, peliet, alebo boilies, olovených záťaží presiahne 30% celkovej váhy objednávky, cena prepravy sa riadi platným aktuálnym cenníkom prepravnej kuriérskej spoločnosti, alebo Slovenskej Pošty a.s., v rámci Slovenskej republiky.
Aktuálna výška prepravného za takúto objednávku bude komunikovaná objednávateľovi ešte pred vyskladnením tovaru.
Dodacia lehota je cca 24-48 hodín, objednávaný tovar zasielame na adresu udanú kupujúcim v objednávke, balík nesmie presiahnuť hmotnosť 30kg.
Faktúra na kúpnu cenu tovaru, ktorá predstavuje daňový doklad bude priložená k tovaru. Faktúra predstavuje zároveň dodací a záručný list.
Tovar bude zaslaný na adresu Kupujúceho, ktorú Kupujúci uviedol pri registrácii ako adresu dodania.
IV. Stornovanie objednávky
Kupujúci má právo stornovať objednávku:
- e-mailom alebo telefonicky bez udania dôvodu ak objednávka nebola potvrdená Predávajúcim do 24 hodín od jej odoslania. Je potrebné uviesť meno, priezvisko resp. obchodný názov, číslo objednávky resp. popis objednaného tovaru, e-mailový a telefonický kontakt.
- ktorá bola potvrdená Predávajúcim, no ešte nebola odoslaná Kupujúcemu. Takúto objednávku je možné stornovať e-mailom, kde je potrebné uviesť meno, priezvisko resp. obchodný názov, číslo objednávky resp. popis objednaného tovaru, e-mailový a telefonický kontakt. V tomto prípade je Kupujúci povinný uhradiť Predávajúcemu všetky preukázateľne a účelne vynaložené náklady súvisiace s objednávkou Kupujúceho.
- v prípade, ak Kupujúci zámerne neprevezme, nevyzdvihne objednaný tovar od Kuriéra, Slovenskej pošty, a zásielka bude vrátená Predávajúcemu, je Kupujúci povinný uhradiť Predávajúcemu všetky preukázateľné náklady súvisiace s vrátením takejto objednávky Kupujúceho.
- ak Predávajúci nesplnil dodacie podmienky.
- ak pri platbe bezhotovostným prevodom alebo vkladom hotovosti na účet nebude celková suma objednávky vrátane poštovného pripísaná na účet Predávajúceho do 2 pracovných dní od potvrdenia objednávky.
- ak sa uvedený tovar už nevyrába, nedodáva alebo sa výrazným spôsobom zmenila cena tovaru alebo ak ho nie je možné dodať v požadovanej lehote. V prípade, že nastane takáto situácia, Predávajúci po zistení daného stavu okamžite kontaktuje Kupujúceho za účelom dohody o ďalšom postupe. V prípade, že Kupujúci zaplatil už časť alebo celú sumu kúpnej ceny, bude mu táto suma vrátená v najkratšom možnom termíne.
V. Odstúpenie od zmluvy
Odstúpenie od zmluvy kupujúceho, ktorým je spotrebiteľ, sa riadi príslušnými ustanoveniami zákona o ochrane spotrebiteľa 108/2024 Z. z. Odstúpenie od zmluvy kupujúceho, ktorý je podnikateľ, sa riadi príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka 513/1991 Z. z. pričom ustanovenia tohto článku sa na neho nevzťahujú.
Máte právo odstúpiť od tejto zmluvy bez uvedenia dôvodu v lehote 14 dní. Lehota na odstúpenie od zmluvy uplynie po 14 dňoch odo dňa, keď Vy alebo Vami určená tretia osoba okrem dopravcu prevezmete tovar.
Kupujúci má právo v tejto lehote po prevzatí tovar rozbaliť a odskúšať tak, ako je obvyklé pri nákupe v klasickom kamennom obchode.V prípade, že sa Kupujúci rozhodne odstúpiť od zmluvy do 14 pracovných dní, zašle Predávajúcemu tovar vrátane kópie faktúry. Tovar je potrebné vrátiť na adresu prevádzky Predávajúceho v originálnom balení, kompletný, nepoužitý, nepoškodený.
Odstúpenie od zmluvy musí Kupujúci realizovať písomnou formou, a zaslať ho poštou spolu s tovarom alebo e-mailom.
Pri odstúpení od zmluvy vráti predávajúci spotrebiteľovi všetky platby, ktoré od neho prijal na základe zmluvy (objednávky) alebo v súvislosti s ňou, vrátane nákladov na dopravu, dodanie a poštovné. Predávajúci nie je povinný uhradiť spotrebiteľovi dodatočné náklady, ak si spotrebiteľ výslovne zvolil iný spôsob doručenia, ako je najlacnejší bežný spôsob doručenia ponúkaný predávajúcim. Dodatočnými nákladmi sa rozumie rozdiel medzi nákladmi na doručenie, ktoré si zvolil spotrebiteľ, a nákladmi na najlacnejší bežný spôsob doručenia ponúkaný predávajúcim. Prepravné náklady na vrátenie tovaru hradí zákazník. Tovar zaslaný formou dobierky nebude prevzatý.
Finančné prostriedky budú Kupujúcemu vrátené v súlade s ustanovením príslušného zákona do 14 dní bankovým prevodom na ním uvedený účet, pokiaľ sa s Predávajúcim nedohodne inak.
VI. Záruka a reklamácie
Záručná doba na tovar je 24 mesiacov a začína plynúť dňom prevzatia tovaru Kupujúcim.
Reklamáciu si môže Kupujúci uplatniť vyplnením reklamačného protokolu a odoslaním reklamovaného tovaru spolu s požadovanými dokladmi na adresu prevádzky Predávajúceho: Daxnerova 3487/43, 010 01 Žilina - Hliny 8.
K reklamovanému tovaru je potrebné priložiť kópiu dokladu o kúpe tovaru - faktúru a podrobný popis nedostatku. Reklamovaný tovar musí byť kompletný.
Ak uvedené podmienky nebudú riadne splnené, reklamácia nebude uznaná ako oprávnená.
Predávajúci nezodpovedá za vady tovaru, spôsobené nešetrným zaobchádzaním s tovarom, neodborným používaním tovaru, alebo v rozpore s návodom na jeho použitie vrátane neodborného zásahu do tovaru, neodborným rozobratím tovaru, ďalej tiež spôsobené použitím neoriginálneho príslušenstva a/alebo pri inom porušení záručných podmienok, prípadne ostatnými skutočnosťami, uvedenými na záručnom liste/návode.
Na takto vzniknuté poruchy sa poskytnutá záruka nevzťahuje, Kupujúci si v takomto prípade môže dohodnúť s Predávajúcim podmienky (cenu a termín) nezáručnej opravy.
Zákazník nemôže odstúpiť od zmluvy v prípadoch uvedených v § 19 ods. 1 písmeno c) zákona č. 108/2024 Z.z., najmä pri dodávke tovaru, ktorý bol vyrobený podľa špecifikácií spotrebiteľa alebo prispôsobený jeho osobným potrebám.
Reklamácia sa ďalej nevzťahuje na CD a DVD nosiče, batérie, akumulátory, knihy, softvér, tlačové materiály, svietidlá a svetelné zdroje, špeciálne (náhradné diely a pod.), krmivá, návnady, nástrahy sterilizované, živé, puffy, boilies a pelety.
Reklamácie rieši Predávajúci individuálne, s cieľom vyhovieť požiadavkám Kupujúceho, a to bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 dní od prevzatia reklamovaného tovaru Predávajúcim.
VII. Ochrana osobných údajov
Zmluvné strany sa dohodli, že kupujúci je na účely riadneho vybavenia a doručenia objednávky v prípade, ak je fyzickou osobou, povinný oznámiť obchodníkovi v objednávke svoje meno a priezvisko, adresu trvalého bydliska vrátane PSČ, číslo telefónu a e-mailovú adresu.
Zmluvné strany sa dohodli, že kupujúci je na účely riadneho vybavenia a doručenia objednávky v prípade, ak je právnickou osobou, povinný oznámiť obchodníkovi v objednávke svoje obchodné meno, adresu sídla vrátane PSČ, IČO, IČ DPH (ak mu bolo pridelené), číslo telefónu a e-mailovú adresu.
Kupujúci, ktorý sa v rámci internetového obchodu zaregistroval, si môže kedykoľvek skontrolovať a zmeniť poskytnuté osobné údaje, ako aj zrušiť svoju registráciu po prihlásení sa na internetovej stránke elektronického obchodu v časti Moje konto
Obchodník týmto oznamuje kupujúcemu, že v zmysle čl. 6 ods.1 písm. b) Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27.apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov), (ďalej len „Nariadenie“), obchodník ako prevádzkovateľ informačného systému bude v procese uzatvárania kúpnej zmluvy spracúvať osobné údaje kupujúceho bez jeho súhlasu ako dotknutej osoby, keďže spracúvanie osobných údajov kupujúceho bude vykonávané obchodníkom v rámci predzmluvných vzťahov s kupujúcim a spracúvanie osobných údajov kupujúceho je nevyhnutné na plnenie z kúpnej zmluvy, v ktorej vystupuje kupujúci ako jedna zo zmluvných strán.
V zmysle čl. 6 ods. 1 písm. f) Nariadenia môže obchodník po doručení objednaného tovaru, resp. služby kupujúcemu, na základe oprávneného záujmu spracúvať osobné údaje kupujúceho aj na účely priameho marketingu a zasielať na e-mailovú adresu kupujúceho informácie o nových produktoch, zľavách a akciách na ponúkaných tovaroch, resp. službách.
Obchodník sa zaväzuje, že bude s osobnými údajmi kupujúceho zaobchádzať a nakladať v súlade s platnými právnymi predpismi SR.
Obchodník vyhlasuje, že v súlade s čl. 5 ods.1 písm. a) a písm. b) Nariadenia, bude osobné údaje kupujúceho získavať výlučne na účel uvedený v týchto VOP.
Obchodník vyhlasuje, že na iné účely ako je uvedené v týchto VOP bude získavať osobné údaje kupujúceho vždy osobitne na adekvátnom právnom základe a zároveň zabezpečí, že sa tieto osobné údaje budú spracúvať a využívať výlučne spôsobom, ktorý zodpovedá účelu na ktorý boli zhromaždené a nebude ich združovať s osobnými údajmi, ktoré boli získané na iný účel alebo na účel plnenia kúpnej zmluvy.
Kupujúci bude pred odoslaním objednávky vyzvaný, aby zaškrtnutím políčka pred odoslaním objednávky potvrdil, že obchodník mu dostatočným, zrozumiteľným a nezameniteľným spôsobom oznámil:
a) svoje identifikačné údaje, ktoré sú uvedené v čl. 1. týchto VOP preukazujúce totožnosť obchodníka,
b) kontaktné údaje obchodníka, resp. zodpovednej osoby obchodníka,
c) účel spracúvania osobných údajov ktorým je uzavretie kúpnej zmluvy medzi obchodníkom a kupujúcim a právny základ spracúvania osobných údajov,
d) že požadované osobné údaje na účely uzavretia kúpnej zmluvy a riadneho vybavenia a doručenia objednávky je kupujúci povinný poskytnúť,
e) ak sa spracúvanie zakladá na čl. 6 ods.1 písm. f), že oprávneným záujmom, ktorý obchodník sleduje, je priamy marketing,
f) identifikačné údaje tretej strany, ktorou je spoločnosť, ktorá doručí kupujúcemu objednaný tovar, resp. identifikačné údaje iných príjemcov alebo kategórie príjemcov osobných údajov ak existujú,
g) dobu uchovávania osobných údajov, resp. kritériá na jej určenie,
Obchodník vyhlasuje, že bude spracúvať osobné údaje v súlade s dobrými mravmi a bude konať spôsobom, ktorý neodporuje Nariadeniu ani iným všeobecne záväzným právnym predpisom a ani ich nebude obchádzať.
Obchodník v súlade s Nariadením poskytuje kupujúcemu, ktorého údaje spracúva, nasledujúce informácie:
a) totožnosť a kontaktné údaje obchodníka a v príslušných prípadoch zástupcu obchodníka,
b) kontaktné údaje prípadnej zodpovednej osoby,
c) účely spracúvania, na ktoré sú osobné údaje určené, ako aj právny základ spracúvania,
d) ak sa spracúvanie zakladá na čl. 6 ods. 1 písm. f), oprávnené záujmy, ktoré sleduje obchodník alebo tretia strana,
e) okruh príjemcov, alebo kategórie príjemcov osobných údajov, ak existujú,
f) v relevantnom prípade informáciu o tom, že obchodník zamýšľa preniesť osobné údaje do tretej krajiny alebo medzinárodnej organizácii,
g) dobu uchovávania osobných údajov, resp. kritériá na jej určenie,
h) informácie o existencii práva požadovať od obchodníka prístup k jeho osobným údajom a práva na ich opravu alebo vymazanie alebo obmedzenie spracúvania alebo práva namietať proti spracúvaniu ako aj práva na prenosnosť údajov,
i) právo podať sťažnosť dozornému orgánu,
j) informácie o tom, či je poskytovanie osobných údajov zákonnou alebo zmluvnou požiadavkou, alebo požiadavkou, ktorá je potrebná na uzavretie zmluvy, či je kupujúci povinný poskytnúť osobné údaje, ako aj možné následky neposkytnutia takýchto údajov,
k) existenciu automatizovaného rozhodovania vrátane profilovania;
Kupujúci má právo získať od obchodníka kópiu osobných údajov, ktoré sa spracovávajú a k nej má právo získať aj všetky vyššie uvedené informácie. Za akékoľvek ďalšie kópie o ktoré kupujúci požiada môže obchodník účtovať poplatok zodpovedajúci administratívnym nákladom na vyhotovenie kópie.
Ak kupujúci uplatní svoje právo podľa bodu 10.11 písomne alebo elektronicky a z obsahu jeho žiadosti vyplýva, že uplatňuje svoje právo podľa bodu 10.11, žiadosť sa považuje za podanú podľa tohto Nariadenia.
Kupujúci má právo u obchodníka namietať voči spracúvaniu jeho osobných údajov, o ktorých predpokladá, že sú alebo budú spracúvané na účely priameho marketingu, vrátane profilovania v rozsahu, v akom súvisí s takýmto priamym marketingom. Ak kupujúci namietne takéto spracúvanie, obchodník ukončí spracúvanie osobných údajov na účely priameho marketingu odo dňa doručenia takejto námietky obchodníkovi a osobné údaje dotknutého kupujúceho sa na takéto účely už nesmú a nebudú spracúvať.
Kupujúci pri podozrení, že jeho osobné údaje sa neoprávnene spracúvajú, môže podať o tom sťažnosť Úradu na ochranu osobných údajov SR. Ak kupujúci nemá spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu, jeho práva môže uplatniť zákonný zástupca.
Obchodník prijme vhodné opatrenia s cieľom poskytnúť kupujúcemu všetky informácie uvedené v bode 10.11 v stručnej, transparentnej, zrozumiteľnej a ľahko dostupnej forme, jasne a jednoducho formulované. Obchodník poskytne informácie elektronicky alebo v súlade s Nariadením inými prostriedkami, na ktorých sa s kupujúcim dohodne.
Informácie o opatreniach, ktoré sa prijali na základe žiadosti kupujúceho, poskytne obchodník kupujúcemu bez zbytočného odkladu, v každom prípade do jedného mesiaca od doručenia žiadosti.
Vašu spokojnosť s nákupom zisťujeme prostredníctvom e-mailových dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi, do ktorého je náš internetový obchod zapojený. Tie vám zasielame zakaždým, keď u nás nakúpite, pokiaľ v zmysle § § 62 zák. č. 351/2011 Z. z. o elektronických komunikáciách, v znení neskorších predpisov neodmietnete zasielanie elektronickej pošty na účely priameho marketingu. Spracúvanie osobných údajov na účely zaslania dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi vykonávame na základe nášho oprávneného záujmu, ktorý spočíva v zisťovaní vašej spokojnosti s nákupom u nás. Na zasielanie dotazníkov, vyhodnocovanie vašej spätnej väzby a analýz nášho trhového postavenia využívame sprostredkovateľa spracúvania, ktorým je prevádzkovateľ portálu Heureka.sk tomu na tieto účely môžeme odovzdávať informácie o kúpenom tovare a vašu e-mailovú adresu. Vaše osobné údaje nie sú pri zasielaní e-mailových dotazníkov odovzdané žiadnej tretej strane na jej vlastné účely. Proti zasielaniu e-mailových dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi môžete kedykoľvek vyjadriť námietku odmietnutím ďalších dotazníkov pomocou odkazu v e-maile s dotazníkom. V prípade vašej námietky vám dotazník nebudeme ďalej zasielať.
Obchodník oznamuje týmto kupujúcemu, že z titulu plnenia uzavretej zmluvy sa pri spracúvaní osobných údajov kupujúceho predpokladá, že osobné údaje kupujúceho budú poskytnuté a sprístupnené nasledovným tretím stranám, resp. okruhom príjemcov:
Direct Parcel Distribution SK, s.r.o., identifikačné číslo 35 834 498, so sídlom Pri letisku 5, 821 04 Bratislava (ďalej len DPD)
Slovak Parcel Service s.r.o. so sídlom Senecká cesta 1, 900 28 Ivanka pri Dunaji, IČO: 31329217, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I, Oddiel Sro. Vložka č. 3215/B
GLS General Logistics Systems Slovakia s.r.o., sídlo: 1039 Budča 962 33, IČO: 36 624 942, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Banská Bystrica, oddiel: Sro, vložka č. 9084/S (ďalej len „GLS Slovakia“)
Upravené 25. mája 2018.
VIII. Záverečné informácie
Všeobecné obchodné podmienky sú záväzné dňom ich zverejnenia na internetovej stránke Predávajúceho www.rybarikcentrum.sk a platia v tom rozsahu a znení, v ktorom sú uvedené v deň odoslania objednávky Kupujúcim.
Predávajúci si vyhradzuje právo na jednostrannú zmenu Všeobecných obchodných podmienok.
IX. Riešenie sporov
Zákon č.
391 / 2015 Z. z. Zákon o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov upravuje alternatívne riešenie sporu medzi spotrebiteľom a predávajúcim vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou (ďalej len „spor“) subjektom alternatívneho riešenia sporov.
Pre tento účel bola zriadená platforma RSO na riešenie ARS. Platformu RSO zriadila Európska komisia a kontaktným miestom platformy RSO v Slovenskej republike je Európske spotrebiteľské centrum v SR. Spotrebiteľ môže podať sťažnosť on-line cez formulár následné konanie vedené niektorým zo subjektov mimosúdneho riešenia sporov ARS by malo trvať maximálne 90 dní a pre obe strany je bezplatné.
Spotrebiteľ môže podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO, ktorá je dostupná online na
http:/ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.html.